Skip to main content

نکات اساسی در محاصبه شغلی هتل رز

رعایت چه نکاتی باعث می شود شما را به مصاحبه شغلی در هتل رز شیراز دعوت کنیم

قبل از رفتن به جلسه مصاحبه شغلی هتل رز نکاتی وجود دارند که بهتر است ابتدا به آن‏ها توجه کنید، تا  زمانی که در جلسه مصاحبه شغلی حضور پیدا میکنید، از عملکرد خود راضی باشید.

آماده شدن برای مصاحبه به این معناست که مدت زمانی را جهت بررسی و فکر کردن درباره اهداف، شرایط موقعیت شغلی و خواسته‌‏ها و انتظارات ما در هتل رز صرف کنید.

برای انجام این کار بهتر است در ابتدا در مورد خود هتل رز و موقعیت شغلی مورد نیاز تحقیق کنید و  همچنین شرح وظایف آن را به دقت مطالعه کنید، تا متوجه شوید که برای این موقعیت گزینه مناسبی هستید یا خیر؟

در ادامه این مطلب می‏خواهیم به این نکات بپردازیم:

درک درستی از صنعت مهمان نوازی به شما کمک میکند تا به خوبی با چالش های این حوزه در حین فعالیت خود آشنا شوید و مهارت های مورد نیاز را در خود تقویت کنید.

از جمله این مهارت ها می توان به مسلط بودن به زبان های دیگری به جز زبان مادری اشاره کرد، که دانستن آنها می تواند برای شما یک مزیتی رقابتی نسبت به سایرین واجد شرایط استخدام در هتل رز به شمار آید.

شما باید از روابط عمومی بالا برخوردار بوده و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را داشته باشید، قطعا کار بار کامپیوتر و دانستن مهارت های ICDL جز الزاماتیست که باید در تک تک جایگاه های شغلی هتل رز در آن تبحر داشته باشید و از آن به خوبی بهره مند شوید.

از شرایط احراز استخدامی هتل رز به عنوان یک راهنما استفاده کنید، این شرایط لیستی از صلاحیت ها و کیفیت هایی است که ما در هتل رز به دنبال آن میگردیم. هر چه رزومه خود را به این جزئیات نزدیکتر کنید، شما کاندید واجد شرایط تری برای ما خواهید بود.

با خواند این احراز هویت می توانید متوجه شوید در جلسه مصاحبه چه سوالاتی از شما پرسیده خواهد شد و همچنین مسئولیت های مورد نیاز در جایگاه شغلی مورد نظرتان در هتل رز برای شما قابل درک  تر خواهد بود.

ما در هتل رز به دنبال افراد با انگیزه، خلاق  و دارای روحیه تیمی بالا هستیم. در هتل رز تمامی افراد همچون اعضای یک خانواده، مسئولیت های خود را پذیرامی شوند و در جهت رشد و تعالی خود گامهای بزرگ بر  میدارند.

 در هتل رز میهمان جایگاه ویژه ای دارد و درک و توجه به این جایگاه برای همه افراد الزامیست.

مهم نیست که جایگاه شغلی  چقدر برای شما خوب و ایده‏‌آل باشد اگر نتوانید با فرهنگ سازمانی هتل رز مطابقت پیدا کنید گزینه مناسبی نخواهید بود.

دنبال کردن حسابهای کاربری ما در شبکه های اجتماعی می تواند به شما در بدست آوردن اطلاعاتی از ارزشهای هتل رز کمک کند.

شرح وظایف و الزامات کاری را با تجربیات و مهارت‏های خود مقایسه و آن‏ها را به یکدیگر مرتبط کنید.

دانستن این نکته که چرا دوست دارید با مجموعه هتل رز همکاری کنید ، شما را با معیارها و ارزشهای هتل  همسوتر میکند.

 در مورد انتظارات خود برای میزان حقوق و مزایا بدون تعارف و رودربایستی صحبت کنید.  قطعا حضور شما در خانواده هتل رز برای ما ارزشمند است.