Skip to main content

هتل پنج ستاره رز

هتل پنج ستاره رز، در شهر زیبا و پرتاریخ ایران، شیــــــراز، همچون جواهری نمایان می‌درخشد. این هتل با طراحی مدرن، امکانات بی‌نظیر و خدمات استثنایی، اقامتی لوکس و به یادماندنی را برای میهمانان عزیز به ارمغان می‌آورد. همچنین با دسترسی آسان به مراکز تاریخی، فرهنگی، تجاری و درمانی شیراز، هتل پنج ستاره رز مکانی ایده‌آل برای اقامت کوتاه و بلند مدت در این شهر است.

خدمات هتل رز

خدمات ۲۴ ساعته در هتل

روم سرویس ۲۴ ساعته

خانه داری ۲۴ ساعته

حمام اختصاصی

اینترنت رایگان

پذیرش ۲۴ ساعته

فواصل مختلف اماکن با هتل پنج ستاره رز

بر روی آیکن ها کلیک کنید تا بر روی نقشه مسیر را ببینید.

ترمینال اتوبوس

با طی کردن ۳۳KM  از ترمینال کاراندیش شیراز به هتل رز شیراز خواهید رسید.

بنیاد خیریه سرطان جنوب

اولین بیمارستان خیریه سرطان جنوب کشور در فاصله ۵ کیلومتری از هتل رز در حال احداث می باشد.

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس یکی از بزرگ‌ترین مرکزهای خرید دنیا و سومین مرکز خرید بزرگ ایران است که تنها ۱۱ دقیقه با هتل رز فاصله دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در بهار سال ۱۳۶۶ با ۸ رشته تحصیلی در گروه علوم انسانی و تنها یک عضو هیات علمی-    شخص رئیس دانشگاه – آغاز به کار نمود

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب

مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب در مجتمع بزرگ تجاری تفریحی خلیج فارس، با برخورداری از ۸ سالن مجهز به پروژکتورهای D-Cinema با کیفیت تصویر۲K و صدای Dolby 7.1، بیش از ۱۶۰۰ صندلی را در خود جای داده ست.

ایستگاه راه آهن شیراز

اگر سفر با قطار را دوست دارید، برایتان خبر خوبی داریم، هتل رز نزدیکترین هتل به ایستگاه قطار شیراز است، تنها ۱۵ دقیقه با ایستگاه راه آهن شیراز فاصله داریم 🙂

بیمارستان ابوعلی سینا شیراز

بیمارستان ابوعلی سینا که در فاصله ۵ دقیقه ای از  هتل رز بنا شده است، به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستانهای خاورمیانه است، که به صورت فوق تخصصی بر پیوند اعضا متمرکز است.

نمایشگاه بین المللی شیراز

در نمایشگاه بین المللی شیراز غرفه دارید؟ یا از علاقه مندان به بازدید از غرفه های نمایشگاه هستید، این نوید را باید به شما بدهیم که هتل رز نزدیکترین هتل به نمایشگاه بین المللی شیراز است، تنها ۸ کیلومتر فاصله داریم.

اکو پارک صدرا

اکو پارک صدرا، بزرگترین فضای سبز شهر جدید صدرا و یکی از بهترین محل‌ها برای گذراندن تفریحات خانوادگی با داشتن دریاچه مصنوعی می باشد که تنها ۳ دقیقه با هتل رز فاصله دارد.

شهربازی ایران لند شیراز

شهربازی ایران‌لند که در طبقه سوم مجتمع خلیج فارس قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران است. این شهربازی به دلیل واقع شدن در مجتمع تجاری خلیج فارس که در طبقات دیگر شامل خدمات رفاهی از جمله واحدهای تجاری و فودکورت است، همیشه مورد استقبال گردشگرانی که حتی به دلایل دیگر به این مکان رجوع کرده‌اند، قرار گرفته است.

فاصله مکانی هتل رز با فرودگاه شیراز

با گذر از جاده جدید صدرا-باجگاه تنها ۴۲KM با فرودگاه بین المللی شیراز فاصله داریم

بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین

 بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمونین جزء پیشرفته ترین و بزرگ ترین بیمارستان سوختگی در جنوب کشور بوده که  در فاصله ۹km از هتل رز قرار دارد.

اماکن گردشگری شیراز

اگر جز علاقه مندان به شهر زیبای شیراز هستید و میخواهید از اماکن تاریخی و گردشگری شیراز دیدن کنید، نگران فواصل و زمان نباشید، سرویس ون هتل رز در اختیار شماست تا به رایگان در شهر شیراز گشت بزنید.

شهربازی سرزمین من

جالب است بدانید ویو هتل رز به شهربازی سرزمین من، متفاوت ترین شهربازی مسقف کشور است، چرا که بزرگترین چرخ و فلک کشور در آن نصب خواهد شد

سالن بولینگ خلیج فارس

سالن بولینگ مجتمع خلیج فارس یکی از بزرگترین و به روزترین سالنهای بولینگ کشور است که در مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس شیراز قرار دارد